The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic – Andrea Wimberská
Andrea Wimberská
Master's thesis
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zodpovědět výzkumné otázky: „Jak generace Z vnímá současné ambasadory kosmetických značek a kdo by se měl stát novou tváří?“ a „Jaké hlavní charakteristiky ambasadora značky jsou důležité pro generaci Z?“. Tato práce byla vytvořena ve spolupráci s českou kosmetickou značkou Dermacol, kterou reprezentuje více než pět celebrit jako velvyslanců značky. První část práce je …viacAbstract:
This Master thesis aims to answer these research questions “How Generation Z perceives current celebrity brand ambassadors of cosmetics brands, and who they would like to propose as a new representative?” and “What main characteristics of a brand ambassador are important for Generation Z?”. This thesis was created in collaboration with Czech cosmetic brand – Dermacol, which has more than five celebrity …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82367
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Vladan Antonovic
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WIMBERSKÁ, Andrea. \textit{The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z~on The Example of the Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3nzfq2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82367
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
Jana Adamovičová -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Wiktoria Kowalczyková -
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Kristina Adamcová