Nástroje politického marketingu v nových médiích – Bc. Alena Macková, Ph.D.
Bc. Alena Macková, Ph.D.
Master's thesis
Nástroje politického marketingu v nových médiích
Political Marketing Tools in the New Media
Abstract:
Tato magisterská práce se zabývá charakteristikami politické komunikace a jejími nástroji v nových médiích. V úvodní části poukazuje na proměny politické komunikace, definuje nová média a mapuje výzkum na poli politické komunikace a nových médiích. V další části již vymezuje důležité vlastnosti, jimiž se vyznačuje komunikace v nových médiích ve srovnání s komunikací v médiích tradičních, a upozorňuje …moreAbstract:
This master thesis deals with features of political communication in new media environment. The introductory part focuses on transformation of political communication, defines new media and tracks research in the field of political communication and new media. In the next part, the thesis defines key features characteristic for communication in new media in comparison with communication in traditional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iuph6/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Hugo Trkal -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ