Analýza masmediální komunikace fenoménu Black Friday – Filip Vrtal
Filip Vrtal
Bakalářská práce
Analýza masmediální komunikace fenoménu Black Friday
Analysis of mass media communication of phenomenon Black Friday
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je prozkoumání „černého pátku“ z marketingového hlediska. Hlavním cílem kvalifikační práce je analyzovat masmediální komunikaci fenoménu Black Friday na českém televizním trhu v letech 2013 až 2016. Teoretická část obsahuje představení Black Friday, dále poznatky o chování spotřebitelů, vysvětlení principů marketingové komunikace, masmediální komunikace a televizní reklamy …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the exploration of "Black Friday" from the marketing aspect. The main goal of the thesis is to analyse the mass media communication of the Black Friday phenomenon on the Czech television market between 2013 and 2016. The theoretical part includes the introduction of Black Friday, then knowledge of consumer behaviour, explanation of the marketing communication principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew