Filip Vrtal

Bakalářská práce

Analýza masmediální komunikace fenoménu Black Friday

Analysis of mass media communication of phenomenon Black Friday
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je prozkoumání „černého pátku“ z marketingového hlediska. Hlavním cílem kvalifikační práce je analyzovat masmediální komunikaci fenoménu Black Friday na českém televizním trhu v letech 2013 až 2016. Teoretická část obsahuje představení Black Friday, dále poznatky o chování spotřebitelů, vysvětlení principů marketingové komunikace, masmediální komunikace a televizní reklamy …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the exploration of "Black Friday" from the marketing aspect. The main goal of the thesis is to analyse the mass media communication of the Black Friday phenomenon on the Czech television market between 2013 and 2016. The theoretical part includes the introduction of Black Friday, then knowledge of consumer behaviour, explanation of the marketing communication principles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74794