Zavedení nového energetického nápoje na český trh – Daniel Svěchota
Daniel Svěchota
Bakalářská práce
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Introduction of a new energy drink to the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu zavedení nového energetického nápoje na český trh, který je v současné době distribuován do dvanácti zemí po celém světě. Práce nejdříve popisuje nápad zavedení nového výrobku do České republiky a následně se věnuje současné situaci a prostředí v Čechách, které je potřebné pro toto zavedení. Další část je věnována marketingovému výzkumu, který nastiňuje možnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis, is devoted to the subject of introducing a new energy drink to the market that is currently being distributed in over 12 countries worldwide. It starts with the idea of introducing the new energy drink to the Czech Republic and focusing it on the current situation and the market place. The next part describes the marketing plan outlining the possibilities of brand communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Pavel Písař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of the introduction of the euro on the corporate sector
Yiming Hua -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Low Calorie Market Analysis focused on Greencore in 2006 (Analýza trhu s nízkokalorickými produkty zaměřená na společnost Greencore v roce 2006)
Tereza KOCFELDOVÁ -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
Orkhan Rza -
Marketing plan
Dusan Mladenovic