Ekaterina Serkova
Bakalářská práce
Marketing design hotelů
Design hotels marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována marketingovému mixu a webovým stránkám hotelů Josef a Buddha-Bar Hotel. Cíly této bakalářské práce jsou zkoumání webových stránek design hotelů Josef a Buddha-Bar Hotel a jejich propagace na internetu, prozkoumat jejich marketingovou činnost. Jaký je vztah mezi designem a spokojenosti zákazníka konkrétního hotelu. Jak internet a masová média přispívají k propagaci …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is devoted towards marketing mix and websites of Josef Hotel and Buddha-Bar Hotel. The objectives of this work are how the hotel designing makes the hotel to put into a particular segment. What is the relation between the Desigining and customer satisfaction of a particular hotel. How the internet and mass media help to promote designing of the hotel to reach right customer. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11170/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Dominika Plháková -
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Vendula Vávrová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Monika Lipková -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Petr Hložek -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková