Bc. Josef KOLÁŘ
Master's thesis
Využití humoru a vtipu v oblasti MK
Using Humor and Wit in Marketing Communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a zkoumáním humorné tištěné reklamy propagující automobily. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti reklamy, historie reklamy, psychologie humoru a marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje vnímání a postoje humorné tištěné reklamy českou veřejností a projektová část přináší manuál pro tvorbu humorné reklamy.Abstract:
This graduation thesis deals with analyzis and exploration of humorous print ads of cars. The theoretical part is based on the study of literature in the field of advertising, history of advertising, humour, psychology and marketing research. The practical part analyzes the perceptions and attidudes of humorous print ads by Czech public. The project part provides manual for creation of humorous ads …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘ, Josef. Využití humoru a vtipu v oblasti MK. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Veronika PUKÁČOVÁ -
Humor a vtip v reklamě
Aneta Hipčová -
1. Teoretická část: Humor v současné fotografii 2. Praktická část:reprezentativní publikace: Výchovný tutorial volný výstavní soubor: Výchovný tutorial
Vendula Knopová -
Humor a vtip v reklamě
Iva Krůtová