Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí – Daniela KUBÁŇOVÁ
Daniela KUBÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí
Factors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glasses
Anotácia:
Téma bakalářské práce odpovídá názvu práce Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí. Cílem teoretické části je vytvoření teoretické podkladu pro problematiku nákupního rozhodovacího procesu. Předmětem praktické části bylo dotazníkové šetření týkající se nákupního procesu při koupi brýlí, konkrétně zjištění vah důležitosti vybraných faktorů a charakteristik produktu …viacAbstract:
Theme of this bachelor thesis serves the purpose of the thesis title Factors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glasses. Goal of theoretical part is creating theoretical basics for problematic of decision making process. In practical part was survey concerning decision making process of buying glasses, particularly finding weigh of importance of choosed factors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÁŇOVÁ, Daniela. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ