Měření spokojenosti zákazníků se službami zdravotnického zařízení – Darja Hutová
Darja Hutová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami zdravotnického zařízení
Customer Satisfaction Measurement with Services of Medical Facility
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit výzkumem, jak jsou pacienti spokojeni se službami Nemocnice Český Těšín a.s.Výzkum byl proveden formou písemného dotazování prostřednictvím dotazníků, které zdravotní sestry rozdávaly pacientům na jednotlivých odděleních a ambulancích. Pacienti hodnotili lékaře, zdravotní sestry, pobyt na pokoji, doprovodné služby a spokojenost s celkovou péči. Na základě sesbíraných …víceAbstract:
The goal of my thesis was to determine patient`s satisfaction with services of Český Těšín Hospital Inc. by research. The research was performed in a written way by questionnaires, which nurses handed out to patients on the wards and ambulances. Patients evaluated doctors, nurses, staying in the room, ancillary services and the satisfaction with total care. On the basis of collected information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80978
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Hodnocení spokojenosti pacientů, jako nástroj zvyšování kvality a bezpečné péče
Hana Juránková -
Indikátor kvality poskytované ošetřovatelské péče - spokojený pacient
Petra SERIŠOVÁ -
Indikátor kvality poskytované ošetřovatelské péče - spokojený pacient
Petra ŠTĚPÁNOVÁ -
Spokojená sestra, spokojený pacient
Kateřina Dolejší -
Health Care Quality with the Patient in Relation to Strategic Management in selected Health-Care Organization
Irena Maříková -
Health economic aspects of telehealth interventions in heart failure - an economic model for health care decision-makers
Ahmed Saeed Hameed -
Health Care Reform in the United States
Jana Šidlíková