Komparace práce asistenta pedagoa v běžné třídě a ve speciální třídě. – Tereza SIBEROVÁ
Tereza SIBEROVÁ
Bakalářská práce
Komparace práce asistenta pedagoa v běžné třídě a ve speciální třídě.
Comparison of the job description of the assistant teacher in the special class and in the regular class
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rodílem práce asistenta pedagoga v běýné třídě a ve speciální třídě. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část je složena ze dvou kapitol, první kapitola vymezuje základní pojmy speciální pedagogiky, druhá vymezuje asistenta pedagoga. Praktická část se zabývá průzkumem, zaměřený na práci asistenta pedagoga. Hlavním cílem bylo zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the birth of the assistant teacher in the common class and in the special class. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part consists of two chapters, the first chapter defines the basic concepts of special education, the second defines the assistant teacher. The practical part deals with the research focused on the work of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIBEROVÁ, Tereza. Komparace práce asistenta pedagoa v běžné třídě a ve speciální třídě.. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva