Zhodnocení marketingové komunikace – Simona Otcovská
Simona Otcovská
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace
Evaluation of Marketing Communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace se zaměřením na osobní prodej, a to konkrétně firmy Tchibo. První část práce je zaměřena na literární rešerši. Zde je objasněna podstata marketingu, rozdělení marketingového mixu a popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Podrobněji je zde rozebraný osobní prodej, na který se práce zaměřuje konkrétněji. Všechna …víceAbstract:
The theme of this thesis is to evaluate marketing communications with a focus on personal selling, namely the company Tchibo. The first part focuses on the literature research. Here is the substance of marketing, marketing mix and described the individual tools of marketing communication mix. Detail is disassembled personal selling, to which is work more focused specifically. All these theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva