Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků – Bc. Petra Habásková
Bc. Petra Habásková
Master's thesis
Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the use of sexism in advertising, as an unethical way of attracting and gaining customers. The ubiquitous advertising thus records the still clinging to the issue of sexism. The diploma thesis is thus divided to cover the issues of topics such as marketing research, advertising, gender and sexism in the theoretical part. In the determining part of the project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABÁSKOVÁ, Petra. \textit{Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3peouc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Habásková, Petra. Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Myšlení a reklama
Nikola Uramová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ