Bc. Petra Habásková

Diplomová práce

Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of the use of sexism in advertising, as an unethical way of attracting and gaining customers. The ubiquitous advertising thus records the still clinging to the issue of sexism. The diploma thesis is thus divided to cover the issues of topics such as marketing research, advertising, gender and sexism in the theoretical part. In the determining part of the project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Habásková, Petra. Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace