Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků – Bc. Petra Habásková
Bc. Petra Habásková
Diplomová práce
Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the use of sexism in advertising, as an unethical way of attracting and gaining customers. The ubiquitous advertising thus records the still clinging to the issue of sexism. The diploma thesis is thus divided to cover the issues of topics such as marketing research, advertising, gender and sexism in the theoretical part. In the determining part of the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABÁSKOVÁ, Petra. \textit{Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/3peouc/.
Jak správně citovat práci
Habásková, Petra. Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Myšlení a reklama
Nikola Uramová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ