Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Bachelor's thesis
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
The marketing strategy of Wedding Design agency.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová …moreAbstract:
Focus of this Bachellor thesis is a marketing stragegy of Wedding Design, one of the oldest wedding agency in the Czech Republic focused predominantly on a Czech client base. Goal of this thesis is to analyse the current marketing strategy and to suggest its potential improvements. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts as marketing, marketing strategy or a marketing mix. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69620
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Markéta Fryčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikační mix Svatebního salonu INA
Michala Rybníčková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Barbora Blažejová -
Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur
Anna Havelková