Tereza Nováková

Bachelor's thesis

Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design

The marketing strategy of Wedding Design agency.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová …more
Abstract:
Focus of this Bachellor thesis is a marketing stragegy of Wedding Design, one of the oldest wedding agency in the Czech Republic focused predominantly on a Czech client base. Goal of this thesis is to analyse the current marketing strategy and to suggest its potential improvements. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts as marketing, marketing strategy or a marketing mix. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Markéta Fryčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69620

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management