Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů – Bc. Natálie Hrčková
Bc. Natálie Hrčková
Diplomová práce
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Intercultural elements in advertising and their impact on consumer behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv interkulturních prvků na chování spotřebitelů z jednotlivých generačních kohort. To vše dohromady se společenskými dopady idealizace krásy v reklamách a nastavených genderových stereotypů. V teoretické části je čtenář seznámem s reklamou obecně, kulturními a společenskými stereotypy vyskytujících se v reklamách, pohledem na krásu a jejím historickým vývojem a v neposlední …víceAbstract:
This thesis examines the influence of intercultural elements on the behaviour of consumers from different generational cohorts. All this together with the social impact of the idealization of beauty in advertisements and the set gender stereotypes. In the theoretical part, the reader is introduced to advertising in general, cultural and social stereotypes found in advertisements, the view of beauty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
Lenka Korbelová -
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Lenka Mrkvová -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
10. 5. 2024