The Project of Increasing Tourist Attractiveness of City Sarajevo – Bc. Alen Premilovac
Bc. Alen Premilovac
Diplomová práce
The Project of Increasing Tourist Attractiveness of City Sarajevo
The Project of Increasing Tourist Attractiveness of City Sarajevo
Abstract:
Tourism represents one of the industries that can help development of total economy of one country. Attractions with tourism industries like culture, nature, events are becoming more and more important every day. Today people will travel a long distance in order to participate in events they find interesting. Sarajevo represents city with very favorable geographical position and many tourist activi …víceAbstract:
Cestovní ruch představuje jedno z odvětví , které může pomoci rozvoji celému národního hospodářství jedné země . Atrakce spojené s odvětvím cestovního ruchu, jako je kultura , příroda, události jsou stále více a více důležité každý den . V dnešní době chtějí lidé ces-tovat na dlouhé vzdálenosti za účelem vidět to, co požadují za zajímavé. Sarajevo re-prezentuje město s velmi příznivou geografickou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Premilovac, Alen. The Project of Increasing Tourist Attractiveness of City Sarajevo. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková -
Cestovní ruch v rámci EU
Ksenia Logunova -
Cestovní ruch v kontextu místního regionu ve výuce zeměpisu na ZŠ
Klára Černá -
Historické město roku a kulturní cestovní ruch v České republice
Monika Mikulenková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Kreativní cestovní ruch v metropolitních oblastech jako faktor udržitelného městského rozvoje
Andrea Gajdošíková -
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Přemysl Barvík -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková