Bc. Zuzana Kucharovicová

Master's thesis

Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania

Role eWOM v procesu nákupního rozhodování
Abstract:
Internet umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti či názory na produkty a služby s množstvím dalších zákazníků, nebo jinak řečeno, zapojovat se do elektronické WOM komunikace. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí. První se soustřeďuje na hlavní charakteristiky e-WOM chování českých spotřebitelů a jejich motivy k přijímání a tvorbě e-WOM. Za tímto účelem je provedeno dotazníkové šetření (n …more
Abstract:
The Internet allows customers to share their experiences with, and opinions on, goods and services with other customers, that is, to engage in e-WOM communication. This paper consists of two major sections. The aim of the first one is to define the main e-WOM behaviour characteristics of Czech consumers and their motivations for transmission and exposure e-WOM behaviour. For this purpose, a questionnaire …more
Abstract:
Internet umožňuje zákazníkom zdieľať svoje skúsenosti či názory na produkty a služby s množstvom ďalších zákazníkov, alebo inak povedané, zapájať sa do elektronickej WOM komunikácie. Táto práca pozostáva z dvoch hlavných častí. Prvá sa sústreďuje na hlavné charakteristiky e-WOM správania českých spotrebiteľov a ich motívy k prijímaniu a tvorbe e-WOM. Za týmto účelom je vykonané dotazníkové šetrenie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta