Návrh marketingové strategie hotelu – Ing. Martina Prokešová
Ing. Martina Prokešová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie hotelu
Propsal for hotel marketing strategy
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je návrh variant marketingové strategie hotelu. Jako východiska návrhu využiji teoretické znalosti z marketingové oblasti. Toto téma jsem si vybrala, protože strategické řízení velkého hotelu v sobě zahrnuje množství multioborových úloh s využitím znalostí marketingu a dalších disciplín. Pro implementační část práce jsem si vybrala společnost TOP HOTEL Praha, který svou rozlohou …víceAbstract:
The theme of my thesis refers to the suggestion of variation of hotel marketing strategy. I apply the theoretical knowledge from the marketing area as a starting point for the suggestion. I have chosen this topic, because the strategic run of a big hotel includes exercises from many fields where we can use knowledge from marketing and other areas. For the implementing part of my thesis I selected TOP …víceKlíčová slova
Marketingový mix marketingová strategie marketingový plán situační analýza swot analýza analýza prostředí segmentace trhů produkt cena místo propagace lidé konkurence cestovní ruch. Marketing mix marketing strategy marketing plan situation analisis swot analysis analysis environment market segmentation product price people propagation competition travel movement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rf329/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská