Natália Drozdová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu

Marketingová komunikace prostřednictvím módního blogu
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho …více
Abstract:
The bachelor thesis studies the usage of fashion blogs in the marketing communication. It brings the view of the fact how fashion blogs are perceived by their readers and how readers are influenced by fashion blogs. The theoretical part of the thesis describes marketing communication, communication process, communication mix and online marketing. It is followed by characteristics of blogs and social …více
Abstract:
Bakalárska práca skúma využitie módnych blogov v marketingovej komunikácii. Prináša pohľad na to, ako sú módne blogy vnímané ich čitateľmi a aký na nich majú účinok. Teoretická časť práce popisuje marketingovú komunikáciu, komunikačný proces, komunikačný mix a internetový marketing. Nadväzuje na to charakteristika blogov a sociálnych sietí. Praktická časť práce pozostáva z popisu fungovania vlastného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Tomáš Kubálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69105