Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu – Natália Drozdová
Natália Drozdová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Marketingová komunikace prostřednictvím módního blogu
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho …viacAbstract:
The bachelor thesis studies the usage of fashion blogs in the marketing communication. It brings the view of the fact how fashion blogs are perceived by their readers and how readers are influenced by fashion blogs. The theoretical part of the thesis describes marketing communication, communication process, communication mix and online marketing. It is followed by characteristics of blogs and social …viacAbstract:
Bakalárska práca skúma využitie módnych blogov v marketingovej komunikácii. Prináša pohľad na to, ako sú módne blogy vnímané ich čitateľmi a aký na nich majú účinok. Teoretická časť práce popisuje marketingovú komunikáciu, komunikačný proces, komunikačný mix a internetový marketing. Nadväzuje na to charakteristika blogov a sociálnych sietí. Praktická časť práce pozostáva z popisu fungovania vlastného …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků