Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem – Mgr. Bc. Markéta Vejmělková
Mgr. Bc. Markéta Vejmělková
Diplomová práce
Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem
Relationships between pupils' self-efficacy, their sociometric status in the class and their school achievement
Anotace:
Tato práce se v teoretické části zabývá tématem self-efficacy, postavením žáka ve třídě, školním prospěchem a představuje vývojové období pubescence. V empirické části jsou zkoumány souvislosti mezi úrovní školního, sociálního a emocionálního self-efficacy (měřené metodou SEQ-C), postavením žáka ve třídě vyjádřené indexem vlivu a indexem obliby (měřené metodou SO-RA-D) a průměrným školním prospěchem …víceAbstract:
The theoretical part of this work focuses on self-efficacy, sociometric status of pupils in the class and their school achievement and it introduces the early adolescence developmental period. The empirical part explores the relationships between pupils' academic, social and emotional self-efficacy (measured with SEQ-C), their sociometric status in the class expressed by the influence index and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pmo3d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků 1. st. ZŠ v kontextu rodinného prostředí
Magdaléna Gorčíková -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Jak žáci oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě
Eva HAUSNEROVÁ -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová -
Vzdělávání osob se sluchovým postižením ve speciálně pedagogickém proudu ve Finsku
Eliška Říhová