Tomáš Nábělek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.

Marketing Communication of Charity Project of MODRÝ KRUH z.s.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží …více
Abstract:
This bachelor thesis "Marketing Communication of the Charitable Project Organized by MODRÝ KRUH z. s." deals with the - currently very relevant to the author - topic of the marketing communication of the project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". The results of the analysis of the marketing communication potential of the charitable project "Podpořte vzdělání pro Tobíka …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nábělek, Tomáš. Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace