Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s. – Tomáš Nábělek
Tomáš Nábělek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.
Marketing Communication of Charity Project of MODRÝ KRUH z.s.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží …moreAbstract:
This bachelor thesis "Marketing Communication of the Charitable Project Organized by MODRÝ KRUH z. s." deals with the - currently very relevant to the author - topic of the marketing communication of the project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". The results of the analysis of the marketing communication potential of the charitable project "Podpořte vzdělání pro Tobíka …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁBĚLEK, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3quo82/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nábělek, Tomáš. Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Batůžkový projekt do škol jako nástroj rozvoje prosociálního chování
Martina Olekšáková -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý