Sociálně-ekonomické náklady chuligánství na fotbalových stadionech – Štěpán Trousil
Štěpán Trousil
Diplomová práce
Sociálně-ekonomické náklady chuligánství na fotbalových stadionech
Socio-economic cost of hooliganism at football stadiums
Anotace:
Tématem této práce je chuligánství na fotbalových stadionech. První kapitoly jsou zaměřeny na vymezení a historii chuligánství ve světě. Dalším bodem je historie chuligánství v České republice a incidenty, které se staly na fotbalových stadionech v České republice během posledních let. Hlavním cílem práce je zjistit jaké náklady představují projevy chuligánství pro české fotbalové kluby. Tyto informace …víceAbstract:
The topic of this word is hooliganism at football stadium. The first chapters are focused on the definitiv and history of hooliganism in the world. Another point is the history of hooliganism in the Czech republic and the incidents that happened at football stadium in the Czech republic in recent years. The main goal of this work is to determine what costs are manifestations of hooliganism Czech football …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Jiří Novotný
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Extremistická hnutí v ČR se zaměřením na Hooligans
Veronika Wiehlová -
Členové subkultury hooligans jako přívrženci pravicového extremismu
Ondřej Sakáč -
Hooligans - násilí na fotbalových stadionech
Tomáš Pazdera -
Fotbaloví fanoušci - hooligans na našich stadionech
Pavel KROČÁK -
Hooligans jako negativní faktor fotbalového utkání
Nikola KŘENKOVÁ -
Marketing Mistrovství Evropy ve fotbale 2012
Stanislav Marko