Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci – Veronika DVOŘÁKOVÁ
Veronika DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Change of Corporate design of the Rock for People festival and its impact on promotion
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the Rock for People festival and its new design, which was changed in year 2011. Theoretical part talks about music festivals from the view of marke-ting and corporate identity. Theoretical knowledges were used in practical part of the work, which is focused on Rock for People festival and its realized redesign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. \textit{Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/3r9c44/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014
Kateřina Šímová -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Vizuální řešení hudebního festivalu Rock for Churchill
Tereza FIALOVÁ -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio
Karyna Kovchak -
Marketingová komunikační strategie pro redesign řady Pedik firmy Alpa, a.s.
Pavel Smažil -
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Ondřej Bolkovec