Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva – Bc. Ivona Bobková
Bc. Ivona Bobková
Diplomová práce
Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva
Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Anotace:
Práce se zabývá zmapováním současné výuky Fashion Marketingu v České republice. Vychází z fashion marketingu jako součásti moderního marketingu, životního stylu a jejich vývoje, vysvětluje koncept spojení fashion oblasti a marketingu. Stručně mapuje historickou situaci výuky fashion oborů ve světě a v České republice. Práce plynule přechází v rozbor jednotlivých učebních plánů pro různé stupně vzdělání …víceAbstract:
The thesis is mapping current teaching of Fashion Marketing in the Czech Republic. It explains the concept of fashion, marketing and the connection between the two areas based on modern marketing and lifestyle development. The mapping is based on publicly available curricula and their subsequent analysis. The thesis covers brief history of teaching fashion-aimed subjects in domestic and international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h7hav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing - ekologie jako trend
Lam Le