Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí) – Dan Malík
Dan Malík
Bakalářská práce
Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
Analysis of Creative Strategy for Hame´s Facebook Profile
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze a designated Facebook profile creative strategy. The target facebook profile belongs to a renowned Czech chilled and preserved food company Hamé s.r.o.. Facebook profile of an online magazine called Recepty s chutí is the target of a detailed analysis. Theoretical part is concerned with the characterizing the significance of the internet marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malík, Dan. Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí). Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský