Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness – Kristína Babčanová
Kristína Babčanová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness
Analysis of Social Media Perception of Alexandria Hotel, Spa&Wellness
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na prevedenie analýzy vnímania sociálnych sietí hotela Alexandria, Spa&Wellness, medzi jej zákazníkov. Cieľom teoretickej časti bolo spracovanie literárnych znalostí z oblasti marketingu a hotelierstva. Cieľom praktickej časti bolo charakterizovať vybranú spoločnosť a následne previesť samotnú analýzu vnímania sociálnych sietí, za pomocí kvantitatívnych metód. Na …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to conduct a social network perception analysis of the Alexandria Hotel, Spa & Wellness, among their customers. The aim of the theoretical part was to elaborate the literature knowledge in the field of marketing and hotel industry. The aim of the practical part was to characterize the selected company and then to carry out the very analysis of the perception of social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BABČANOVÁ, Kristína. \textit{Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa\&{}Wellness}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/3rpnoh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Babčanová, Kristína. Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová