Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness – Kristína Babčanová
Kristína Babčanová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness
Analysis of Social Media Perception of Alexandria Hotel, Spa&Wellness
Anotácia:
Táto bakalárska práca sa zameriava na prevedenie analýzy vnímania sociálnych sietí hotela Alexandria, Spa&Wellness, medzi jej zákazníkov. Cieľom teoretickej časti bolo spracovanie literárnych znalostí z oblasti marketingu a hotelierstva. Cieľom praktickej časti bolo charakterizovať vybranú spoločnosť a následne previesť samotnú analýzu vnímania sociálnych sietí, za pomocí kvantitatívnych metód. Na …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to conduct a social network perception analysis of the Alexandria Hotel, Spa & Wellness, among their customers. The aim of the theoretical part was to elaborate the literature knowledge in the field of marketing and hotel industry. The aim of the practical part was to characterize the selected company and then to carry out the very analysis of the perception of social networks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABČANOVÁ, Kristína. \textit{Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa\&{}Wellness}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3rpnoh/.
Jak správně citovat práci
Babčanová, Kristína. Analýza vnímání sociálních sítí hotelu Alexandria, Spa&Wellness. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová