Rybník jako krajinný ekosystém - terénní projektová výuka – Mgr. Kateřina Maršálková
Mgr. Kateřina Maršálková
Bakalářská práce
Rybník jako krajinný ekosystém - terénní projektová výuka
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření pracovní příručky k terénní projektové výuce se zaměřením na studium vybraného krajinného ekosystému Žebětínského rybníka. Práce podává informace o vlastnostech, zónách a společenstvech rybničního ekosystému. Zaměřuje se také na okolní ekosystémy. Pojednává o znečištění, ochraně, využití a trvalé udržitelnosti krajiny v okolí rybníků. Pracovní příručka se …víceAbstract:
The aim of this work was to create the jobsheets for teaching of certain landscape ecosystem the pond (Žebětín pond) by field project education method. The work informs about properties, belts and associations in pond ecosystem. It also focuses on neighbouring ecosystems. The work treats of pollution, protection, usage and durable development of landscape around the pond. The work consists of 3 jobsheets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ro3rn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2006
- Vedoucí: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Terénní projektová výuka na příkladu současné změny klimatu
Veronika Dufková -
Terénní projektová výuka v žamberském regionu
Karolína Skalická -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Terénní projektová výuka v okolí Moravské Třebové
Radka Staňková -
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Terénní a projektová výuka v modelovém území
Lucie Masaříková -
Terénní projektová výuka v českokrumlovském regionu
Barbora Barešová -
Rybnik Barbora - hodnoceni ekosystemu
Jarmila Kirvejová