Bc. Anežka Daňková
Bakalářská práce
Vliv medií na mládež
Influence of media on adolescents
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tím nakolik je mládež ovlivněna médii a reklamou a jaký vliv na jejich nákupní rozhodnutí máji doporučení a recenze ostatních. V teoretické části jsou představeny formy reklamy na internetu a v televizním vysílání. Analytická část pracuje s online dotazníkem a je v ní porovnáváno množství reklamy na internetových stránkách a v televizním vysílání.Abstract:
This bachelor's thesis looks at how young people are influenced by media and advertising and the influence that recommendations and reviews of others have on their purchasing decisions. In the theoretical part, are presented on the internet and in television broadcasts. The analysis section works with an online questionnaire and compares the amount of advertising on websites and on television.Klíčová slova
sociální sítě internet reklama mládež media social networks advertising youth influencer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ddywq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva