Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky – Bc. Jan Šrůtek
Bc. Jan Šrůtek
Master's thesis
Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky
Design of a Loyalty program for the Transportation Company Arriva Trains
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl vytvoření návrhu věrnostního programu pro českého osobního železničního dopravce Arriva vlaky. Jednotlivé části práce obsahují teoretické, praktické i projektové kapitoly, vždy vztahující se k danému tématu. Teoretická část zahrnuje nejprve rešerši literatury o obecném zákaznickém managementu a následně důležité informace o zákaznických věrnostních programech. Součástí praktické …viacAbstract:
The goal of this thesis is to create a loyalty program proposal for the Czech division of Arriva trains. This work contains theoretical, practical and project chapters which are directly connected to the chosen topic. The theoretical chapter introduces used literature research about customer service management. It also informs readers about real life loyalty programs. The practical chapter introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrůtek, Jan. Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová