Ing. Jarmila TYLLEROVÁ

absolventská práce studenta CŽV

Porovnání efektivnosti výukových metod ve výuce ekonomických předmětů na středních školách

The comparison of effeciency of teaching methods in economical subject at secondary schools
Anotace:
Tématem této závěrečné práce je porovnání efektivity standardních a moderních výukových metod ve výuce ekonomických předmětů na středních odborných školách. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zaměřuji na teoretická východiska daného tématu, jsou zde vysvětleny pojmy výukové formy a výukové metody, jsou popsány klasické a historicky nejdéle používané metody výuky a také moderní aktivizující …více
Abstract:
The topic of this thesis is a comparison of the effectiveness of standard and modern teaching methods in the teaching of economic subjects at secondary schools. The thesis is divided into two parts. In the first part, I focus on the theoretical background of the topic, the concepts of teaching forms and teaching methods are explained, classical and historically longest-used teaching methods are described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TYLLEROVÁ, Jarmila. Porovnání efektivnosti výukových metod ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. Plzeň, 2023. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

celoživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na přípravu učitelů OP, PV a OV na SŠ