Martin ŠTĚPANOVIČ

Bakalářská práce

Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci

Marketing Services Mix in selected organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v oblasti služeb. V teoretické části jsou popsány vlastnosti služeb s klasifikací a jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část práce je zaměřena na využití marketingového mixu služeb organizací Městská kina Uherské Hradiště. Pomocí provedení dotazníkového šetření, rozhovoru, analýzy dostupných informací a SWOT analýzy je marketingový mix …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the marketing mix in the sphere of services. The theoretical part describes the characteristics of services with the classification and the indi-vidual elements of the marketing mix of services. The practical part is focused od the use of marketing mix of services by the organization Městská kina Uherské Hradiště. The mar-keting mix of services is evaluated with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Zveřejnit od: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPANOVIČ, Martin. Marketingový mix služeb ve vybrané organizaci. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce