Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback – Bc. Eliška Petrová
Bc. Eliška Petrová
Bakalářská práce
Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback
Abstract:
This bachelor thesis deals with the usage of feedback in the field of English language teaching. The main focus is placed on such feedback forms, which enable the integration of language learning strategies, and thus can support the development of autonomy. The theoretical part of the thesis deals with the interconnection of autonomy, assessment, feedback, and language learning strategies. The teacher …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Hlavní důraz je kladen na ty formy zpětné vazby, které umožňují integraci učebních strategií, a tudíž mohou podpořit rozvoj autonomie. Teoretická část se zabývá propojením autonomie, hodnocení, zpětné vazby a učebních strategií. Učitel, který je zde středem pozornosti, je popisován jako nezbytná osoba poskytující žákům …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petrová, Eliška. Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Lukáš Hornoch -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka
Barbora HANZLOVSKÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Oprava chyb v písemném projevu studentů angličtiny na úrovni A2-B1
Žaneta Brindová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel