Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu – Bc. Richard Hrnčíř
Bc. Richard Hrnčíř
Diplomová práce
Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
The role of human factor in marketing management of a business entity
Anotace:
Mezi aktivity rozvoje lidských zdrojů patří například vzdělávání pracovníků, odměňování a zaměstnanecké výhody a hodně dalších. Tato práce uvádí informace o tom, jak s tímto důležitým zdrojem pracovat a jak využívat schopností jednotlivých pracovníků a celých týmů co nejefektivněji. Praktická část této práce je věnována práci s lidskými zdroji ve firmě Elprodej, která obchoduje s elektroinstalačním …víceAbstract:
Activities developing human resources include, for example, workers´ education, rewarding, fringe benefits, and many others. This work provides information about how to work with this valuable resource and how to use the capabilities of individuals and entire teams effectively. The practical part is devoted to working with human resources in Elprodej company that trades in wiring materials. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ax6zq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální management ve veřejné správě
Veronika Koblasová -
Personální management dentálního týmu
Lucie Bulínová -
Personální práce v podniku se zaměřením na Human Resources Management ve společnosti Hochtief CZ a. s.
Ondřej Pavel -
Personální management vybraného podniku
Ivana Adamková -
PERSONÁLNÍ MANAGEMENT A ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ VE VYBRANÉ SPOLEČNOSTI
Michaela SEHRIGOVÁ -
Age Management, ako neoddeliteľná súčasť plánovacieho procesu v rámci problematiky nedostatku pracovníkov na pracovnom trhu v Českej republike v sektore hotelierstva.
Matúš Brath -
Personalistika a řízení lidských zdrojů ve firmě Telefonika O2 Czech Republic, a.s.
Alena Prešnajderová -
Analýza možností využití umělé inteligence v oblasti human resources
Jiří MÁCHA