Bc. Richard Hrnčíř

Diplomová práce

Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu

The role of human factor in marketing management of a business entity
Anotace:
Mezi aktivity rozvoje lidských zdrojů patří například vzdělávání pracovníků, odměňování a zaměstnanecké výhody a hodně dalších. Tato práce uvádí informace o tom, jak s tímto důležitým zdrojem pracovat a jak využívat schopností jednotlivých pracovníků a celých týmů co nejefektivněji. Praktická část této práce je věnována práci s lidskými zdroji ve firmě Elprodej, která obchoduje s elektroinstalačním …více
Abstract:
Activities developing human resources include, for example, workers´ education, rewarding, fringe benefits, and many others. This work provides information about how to work with this valuable resource and how to use the capabilities of individuals and entire teams effectively. The practical part is devoted to working with human resources in Elprodej company that trades in wiring materials. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní