Jak učebnice ovlivňují styl výuky učitele? – Bc. Tereza Moravcová
Bc. Tereza Moravcová
Diplomová práce
Jak učebnice ovlivňují styl výuky učitele?
Influence of the Textbook on First Language Use in English Learning at Lower Secondary School
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá vlivem učebnice na používání mateřského jazyka ve výuce angličtiny na 2. stupni základní školy. Dále se zaměřuje na to, v jakých situacích je mateřského jazyka během vyučovací hodiny využíváno. Práce je rozdělena do tří částí. První část přináší vhled do diskuze o používání mateřského a cílového jazyka a dokládá výčet výzkumů realizovaných u nás a v zahraničí. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with influence of the first language use in English learning at lower secondary school. Next it follows up the situations in which mother language is used in the classroom. The thesis is devided into three parts. The first part is focused on discussion about first and second language use and there is a number of researches that were investigated in the Czech Republic and throughout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hnit3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea
Polina Rachkova -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ