Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness – Kristýna Kloknerová
Kristýna Kloknerová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness
Analysis of the Consumer Behaviour in the Wellness Market
Anotace:
Bakalářská práce, jež nese název Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness, se zaměřuje na chování a preference spotřebitelů, kteří vystupují na tomto trhu. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují rozhodování spotřebitelů při využívání wellness služeb a jaké jsou jejich preference. Práce je složena celkem ze sedmi kapitol. První část je věnována vysvětlení teoretických východisek …víceAbstract:
The bachelor thesis which is entitled Analysis of the Consumer Behaviour in the Wellness Market focuses on the behaviour and preferences of consumers who act in this market. It aims to find out what factors most affect consumers decision-making when using wellness services, and what their preferences are. The thesis consists of seven chapters. The first part explains the theoretical background of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ivana Jánošíková
- Oponent: Dalibor Pak
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji
Veronika Vojkůvková -
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
Hana Hrouzková -
Spotřebitelské chování ve vztahu k produktům s NFC čipy
Adam CHARVÁT -
Vliv pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování ve vybraných sektorech sdílené ekonomiky
Kristýna Palivcová -
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
David Mikulecký -
Trendy spotřebitelského chování ve vybraném segmentu produktů
Tomáš Wolf -
Spotřebitelské chování na trhu pečiva ve vybraném kraji
Anna Poklopová -
Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
Milena Pokrývková