Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace – Ing. Zdeněk Jankovič
Ing. Zdeněk Jankovič
Diplomová práce
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
The Mobile (R)evolution - the Importance of a Mobile Advertising in a Context of Digital Communication
Anotace:
Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí. Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti. Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky …víceAbstract:
Diploma thesis, entitled "Mobile (r)evolution - the Importance of Mobile Advertising in the Context of Digital Communication", focuses on mobile advertising. It is divided into three parts. The theoretical part discusses the importance and the status of mobile advertising within the digital communication mix, and defines important terms. It also describes the evolution of mobile advertising, its forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKOVIČ, Zdeněk. \textit{Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/3tqlrv/.
Jak správně citovat práci
Jankovič, Zdeněk. Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
Lukáš Hnilička -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency
Oleksandr Mozhaiev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš