Mystery Shopping v cestovních agenturách – Ing. Petra Kotásková
Ing. Petra Kotásková
Bachelor's thesis
Mystery Shopping v cestovních agenturách
The Mystery Shopping in Travel Agencies.
Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení kvality prodejního procesu v cestovních agenturách. Cílem teoretické části je přiblížení základních pojmů z oblasti marketingového mixu, cestovního ruchu, spotřebního chování zákazníka a především Mystery Shoppingu. Tomu je věnována celá praktická část. Prostřednictvím této výzkumné metody autorka hodnotí kvalitu prodeje v osmi cestovních agenturách ve městě Hodoníně …moreAbstract:
The thesis is focused on the evaluation of the sales process in travel agencies. The theoretical part is aimed to present the basic concepts of marketing mix, tourist industry, consumer behaviour and mainly Mystery Shopping, to which the practical part is dedicated. The author evaluates the quality of sales at eight travel agencies in Hodonin using this method of research. As well as evaluating specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kotásková, Petra. Mystery Shopping v cestovních agenturách. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Podnikatelský plán pro založení cestovní agentury
Barbora Celnarová -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře
Zuzana Slottová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping- zlepšení kvality poskytování služeb v pojišťovně.
Klára Volemanová