Ing. Petra Kotásková

Bachelor's thesis

Mystery Shopping v cestovních agenturách

The Mystery Shopping in Travel Agencies.
Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení kvality prodejního procesu v cestovních agenturách. Cílem teoretické části je přiblížení základních pojmů z oblasti marketingového mixu, cestovního ruchu, spotřebního chování zákazníka a především Mystery Shoppingu. Tomu je věnována celá praktická část. Prostřednictvím této výzkumné metody autorka hodnotí kvalitu prodeje v osmi cestovních agenturách ve městě Hodoníně …more
Abstract:
The thesis is focused on the evaluation of the sales process in travel agencies. The theoretical part is aimed to present the basic concepts of marketing mix, tourist industry, consumer behaviour and mainly Mystery Shopping, to which the practical part is dedicated. The author evaluates the quality of sales at eight travel agencies in Hodonin using this method of research. As well as evaluating specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kotásková, Petra. Mystery Shopping v cestovních agenturách. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications