Burnout among Czech high school English teachers – Bc. Kristina Chvalová
Bc. Kristina Chvalová
Diplomová práce
Burnout among Czech high school English teachers
Burnout among Czech high school English teachers
Anotace:
Cílem výzkumu bylo zjistit do jaké míry se syndrom vyhoření dotýká učitelů anglického jazyka na českých středních školách a jaké faktory přispívají k rozvinutí syndromu vyhoření. K získání dat byl použit smíšený výzkum kombinující kvantitativní i kvalitativní metody. Data byla získána pomocí online dotazníku. Data kvantitativního charakteru byla využita pro zjištění míry vyhoření u respondentů a posouzení …víceAbstract:
The research aimed to determine to what extent burnout syndrome affects Czech EFL high school teachers and what factors contribute to the development of burnout syndrome. Mixed research combining quantitative and qualitative methods was used to obtain data. The data were collected using an online questionnaire. Quantitative data were then used to assess the level of burnout among respondents and the …víceKeywords
burnout syndrome EFL teachers causes of burnout work atmosphere teachers' relationships with students Shirom-Melamed Burnout Measure teachers' workload syndrom vyhoření učitelé angličtiny příčiny vyhoření pracovní atmosféra vztahy mezi učiteli a žáky Shirom-Melamedova škála pracovní zátěž učitelů
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d6nnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: Dr. phil. Thomas Rankin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Významné vědecké výzkumy a objevy 20. a 21. století a jejich začlenění v učivu a výuce přírodopisu
Karolina VALHODOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Emotional Factors of Stress and Burnout Among Teachers of English Language
Jana Leblochová -
Empirical evaluation and corporate assessment of burnout in the financial sector
Benedikt Frank