Bc. Petr Illík

Bakalářská práce

Formování životního stylu v pozdně moderní společnosti a proměny hodnotových orientací aktérů ve vztahu k marketingovým strategiím firem

Shaping the lifestyle in postmodern societies and value orientation shifts in relation to corporate marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce ve svém úvodu charakterizuje pozdně moderní společnost Je zde také zavedena diskuze předních sociologů o povaze pozdně moderní společnosti. V druhé kapitole jsou definovány pojmy životní styl a životní způsob. Práce také poskytuje základní informace o hodnotové orientaci české společnosti a stručně charakterizuje hodnotové typy v populaci. V poslední části je definován rozhodovací …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and observe the term post modern society. It also contains discussion of leading sociologists about character of post modern society. Second part of this thesis defines and describes lifestyle and its variety and differentiation. Thesis provides basic information about worth orientation of Czech society. In last part is defined customer’s decision making …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace