Podnikatelský plán - zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech – Martina Skořepová
Martina Skořepová
Diplomová práce
Podnikatelský plán - zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech
Entrepreneurial plan – increase of occupancy rate of a recreational object in Bílé Poličany
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu se záměrem zvýšit obsazenost rekreačního objektu v Bílých Poličanech. V teoretické části se zabývám nejprve sestavením podnikatelského plánu (významem, zásadami zpracování, strukturou), poté popisuji stručný přehled organizací zabývající se cestovním ruchem a velkou část věnuji internetovému marketingu. V praktické části jsou teoretické …víceAbstract:
The purpose of this dissertation is to draw an entrepreneurial plan with the intent to increase the occupancy rate of a recreational object in Bílé Poličany. In the theoretical part, first I deal with drawing an entrepreneurial plan (importance, principles of preparation, structure), then I present a brief overview of organisations dealing with tourism. A big part also pays attention to internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Stanislav David
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Ivana Kronďáková -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Jan Borůvka -
Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu
Simona Naglová -
Starting a tourism accommodation business
Alexandra Zrubecká -
Inovativní business model
Kristýna Žikešová -
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
Yana Vahidova