Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady – Bc. Kristýna HEJTMÁNKOVÁ
Bc. Kristýna HEJTMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
City marketing as a factor of regional developement on the example of Nové Hrady
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.Abstract:
This thesis is about analysis of marketing in concrete town, determine the current state of its using and evaluation and possible design strategies for improving. The end of this thesis is about proposals which could improve the marketing of the town.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/3u3jzq/.
Jak správně citovat práci
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Strukturální politika EU a rozvoj venkova
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva