Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady – Bc. Kristýna HEJTMÁNKOVÁ
Bc. Kristýna HEJTMÁNKOVÁ
Master's thesis
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
City marketing as a factor of regional developement on the example of Nové Hrady
Abstract:
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.Abstract:
This thesis is about analysis of marketing in concrete town, determine the current state of its using and evaluation and possible design strategies for improving. The end of this thesis is about proposals which could improve the marketing of the town.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/3u3jzq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Structural Policy of the EU and Rural Development
Theses on a related topic
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights