Marketingkommunikation der Firma AEV GmbH – Markéta ZAPLETALOVÁ
Markéta ZAPLETALOVÁ
Bakalářská práce
Marketingkommunikation der Firma AEV GmbH
Marketing Communication of company AEV Ltd.
Abstract:
- incsease competitivess of AEV on market with support of marketing mix instruments, especially of marketing communikation - strengthen the position of the company on domestic market - assert more on foreign markets - find another stratetig partnersAbstract:
- zlepšení marketingové komunikace firmy AEV, aby firma mohla posílit svoji pozici na domácím a zahraničních trzích - návrhy pro zlepšení marketingové komunikace firmy AEV - najít strategického partnera, který by eliminoval závislost na stávajícím obchodním partnerovi - zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Zveřejnit od: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Eva Šrámková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Markéta. Marketingkommunikation der Firma AEV GmbH. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková