Olha SHUTKA

Bachelor's thesis

Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy

The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Anotácia:
V teoretické části bakalářské práce "Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na přesvědčivost reklamy" se budeme zabývat pojmem reklama, jejími cíli, funkcemi a druhy. Prozkoumáme textové charakteristiky reklamních sdělení, popíšeme klasickou strukturu reklamních textů a budeme věnovat pozornost problematice klasifikace reklamních textů v rámci funkční stylistiky. Podíváme se také na jazykové …viac
Abstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis "The influence of linguistic characteristics of advertising texts on the persuasiveness of advertising", we will explore the concept of advertising, its goals, functions, and types. We will examine the textual characteristics of advertising messages, describe the classical structure of advertising texts, and focus on the problem of classifying advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/