Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy – Olha SHUTKA
Olha SHUTKA
Bakalářská práce
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce "Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na přesvědčivost reklamy" se budeme zabývat pojmem reklama, jejími cíli, funkcemi a druhy. Prozkoumáme textové charakteristiky reklamních sdělení, popíšeme klasickou strukturu reklamních textů a budeme věnovat pozornost problematice klasifikace reklamních textů v rámci funkční stylistiky. Podíváme se také na jazykové …víceAbstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis "The influence of linguistic characteristics of advertising texts on the persuasiveness of advertising", we will explore the concept of advertising, its goals, functions, and types. We will examine the textual characteristics of advertising messages, describe the classical structure of advertising texts, and focus on the problem of classifying advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Mezilidská komunikace - informační šumy a komunikační zkreslení. Vliv implementace mezilidské komunikace (a odstranění nežádoucích informačních šumů a komunikačních zkreslení) na spokojenost a následnou resocializaci osob ve výkonu trestu odnětí svobody
Renata Drsková -
Vliv agrese pacienta na všeobecné sestry a vliv komunikace na výskyt agrese u pacientů
Hana POKORNÁ -
Osobní pohoda u vynořujících se dospělých: Vliv romantického statusu jedince a jeho finanční komunikace a finanční situace na jeho životní spokojenost, depresivní symptomy, všeobecné štěstí a sebeúctu
Michaela Koutníková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Nikola Jaurisová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík