Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení – Kateřina Skládalová
Kateřina Skládalová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení
Consumer Behavior Analysis on the Sportswear Market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce byla analýza spotřebitelského chování na trhu fitness oblečení. Cílem byla identifikace hlavních faktorů, které spotřebitele ovlivňují. Bylo použito písemné dotazníkové šetření. Získaná data byla zpracována v MS Excel. Zde byly rovněž vytvořeny grafy a tabulky. Z výzkumu vyplynulo, které faktory spotřebitele nejvíce ovlivňují. Na základě těchto výsledků byly zpracovány návrhy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior on market, particularly in terms of buying fitness clothes. The main aim was the identification of the major factor influencing the consumer. The resource materials were acquired with a help of the so-called questionnaire survey and subsequently were processed via the MS Excel where last but not least graphs and charts based on the survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Pavlína Kozáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLÁDALOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3uci26/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na fitness trhu.
Gabriela Frantová -
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Jakub Čagánek -
Obchod s fitness produkty v dopadu pandemie COVID-19
Matěj Pik -
Analýza chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy
Marek Fitovský -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Pavla Ohnišťová -
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
David Mikulecký -
Marketing Challenges of Ethiopian Traditional Clothes in the International Market
Frehiwot Doda Gobena -
Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh
František Šimon